Dirksdotter

Annelies van Dirksdotter is begin dertig en woont met man, twee kinderen (van 0 en 2,5 jaar oud) en een hond op een woonboot in Amsterdam.

Haar blog dirksdotter.com en Instagram vult ze met ‘happy things’. Mooie spulletjes, interieur en styling tips, lekker eten, de leukste uitjes met kinderen en slimme DIY trucs.

Bekend van Instagram

Dirksdotter is vooral groot geworden met het Dirksdotter instagram account waarmee Annelies inmiddels meer dan 12K volgers en een hoog engagement heeft. In 2017 is Annelies overgestapt naar een nieuwe website die, met dank aan een slimme SEO strategie, goed via Google opgepikt wordt. Inmiddels wordt de site dan ook door duizenden unieke bezoekers per maand bezocht.

Samenwerken met Dirksdotter?

Dirksdotter zet haar fotografie en verhalen graag in voor jouw merk. Met name op het gebied van interieur, kids en lifestyle zijn er veel mogelijkheden voor een brand ambassadeurschap of voor losse gesponsorde posts en blogs. Neem voor meer informatie over samenwerken contact op met We Sell Stories.

Volg Dirksdotter via:

Instagram

Facebook

Pinterest

Influencer campagne voorbeelden

Laden…
  • Kruidvat Natures – vegan influencers

    In het voorjaar van 2018 ontwikkelde wij voor Kruidvat een influencer campagne met 11 vegan influencers. Lees hier meer over de campagne en resultaten…

  • BabyBjörn – mom influencers

    Voor het merk BabyBjörn hebben we een influencercampagne gedraaid met twee mom influencers die bekend staan om hun mooie fotografie: CITYMOM en Dirksdotter.

  • Love Beets – Food Influencers

    Om hun biologische gemarineerde bietjes te promoten, hebben wij voor Love Beets een campagne opgezet enkele met food influencers en mooie food fotografie…

  • HEMA stroopwafels – influencer campagne

    Toen HEMA ons vroeg om binnen 24 uur een influencercampagne op te zetten voor de lancering van hun nieuwe smaken stroopwafels, was het even slikken…